www.romaclan.fora.pl
Forum klanu Roma (klan do M&B Warband)
FAQ  ::  Szukaj  ::  Uytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci  ::  Zaloguj


Ból dopada mnie w nocy, najczęściej nad ranem.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.romaclan.fora.pl Strona Gwna » Rekrutacja i Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 755
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 18:38, 08 Kwi 2014    Temat postu: Ból dopada mnie w nocy, najczęściej nad ranem.

Te pekniecia trudno się goja i ciagle pękaja strupki, bo to dosyć ruchome miejsce.
[link widoczny dla zalogowanych]
BEDZIEMY KOLO ANCHORAGE. Ja kiedys tez mialam grzybice od antybiotyku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiście duże znaczenie ma tutaj fason i ewentualnie jakość.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No to narazie tyle [link widoczny dla zalogowanych] pozdrawiam
iraf, nutelka - u mnie 27 tydzien , termin mam na połowe kwietnia Moj ginekolog do ktorego aktualnie chodze sugeruje mi ciągle rodzić w szpitalu (a bo po co to tyle wydawać na prywatne... no nie ma innego wyjsca musisz przerwac..a ile juz uzyłas globułek?? laida fajne fotki.A twoje blondyneczki to bardzo podobne,co? - nikt mnie nie bił badanie histopatologiczne wykazalo zmiany ale nie rakowe wiec mam nadzieje ze to dobrze . [link widoczny dla zalogowanych]
Jestem zadowolona ale zastanawiam sie czy go nie wyjąć I zrobić sobie normalnie, u kosmetyczki. Dlatego chętnie dowiedziałabym się od \stosowaczy\ co w trawie piszczy- bo jak widze na jednych działa- gratulacje i kwiaty wysłane a na innych nie.... ALE JA CZUJE , ZE DZIEJE SIE COS NIE TAK ...NIGDY NIE MIALAM TAKICH DZIWNYCH BOLI BRZUCHA-TO ZNACZY BOLAL MNIE JAK ZAWSZE PRZED @ ALE TERAZ BOLI MNIE JUZ 12 DZIEN Z RZęDU ....DO TEGO JESZCZE TE BOLACE CYCKI........JAK @ NIE POKARZE SIE PRZEZ JESZCZE TYDZIEN TO NIE MA CO ZWELEKAC TRZEBA ISC DO GINA !! druga opcja piekne loki, lsniace... Niestety jesteśmy skazane na przedziałki ;] Witam,niedawno byłam w salonie Mariposa,dzielnica Anin. A może już biedna leży,skoro się nie odzywa i nie opisała swoich wrażeń?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Justus prosze, odpisz, robilas juz ta probe laserem?
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej Fanko, jak widać co osoba to opinia Ja jednak chcę głodówkę, bo soki i warzywa to umiem jeść sama w domu. nawet w ciągu dnia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kobicina patrzy na tę furiatkę i mówi, że własnie panowie przed chwilą przyjechali i naprawiają.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W Niemczech studiuje ok 9 000 Polaków, grupa najliczniejsza, zatem o kontakt, nie musisz się martwić. [link widoczny dla zalogowanych] U mnie też jest szaro i paskudnie, w w dodatku jeszcze mam od cholery roboty -bleeee!!!!!!!!
tez sie zgadzam ! ciesze sie że jest coraz wiecej zwolenniczek L Dostałam Twoje maile np: Julię która pracuje w studiu Starflower na ul. **@--(=':')-------(':'=)--@ [link widoczny dla zalogowanych]
po jej powrocie do domu przyssała sie do cycusia bez problemu i karmiłam ich obydwoje samym mlekiem przez 6 mies.i utrzymałam to karmienie do 11 miesiąca 1.5g Ja efekty zobaczę za kilka dni, bo na razie mam założony opatrunek gipsowy. facet jestem, 12 lat w zwiazku. W budowie ciała coś takiego jest możliwe. Widzisz jak ciężko jest wystąpić, a niektórzy mimo związków poważnych z kobietami , mimo podobno miłości , mówią, że to nie wchodzi w grę, że NIGDY nie wystąpią !!!!!! A więc mieszkałam sobie na takiej prowincji gdzie był jeden sklepik i pustota w nim,więc raz w tygodniu wyruszałam na większe zakupy do miasta.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zbyt duze sa roznice kulturowe itd.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

) .
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy sprzęt pomoże? Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja tez sie na tym zastanawialam!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzisiaj ma chyba 3 latka, nie mówi, nie chodzi, nie siada, ma padaczkę i atopowe zapalenie skóry, które też jest powiklaniem po szczepieniu. [link widoczny dla zalogowanych] Więc czas uwierzyć w siebie i szukać dobrych marek!
HAHAHAHAHA mało tego zaskocze Was dziewczynki bo biore juz od razu 2 tabletki na dzień, czyli na śniadanko i kolacje.I nic ! Najwyżej nic wam nie wykażą badania, ale nieleczenie tego może miec bardzo powazne konsekwencje. Przeczytalam wszystkie strony o waszych staraniach. Widzialam ja kiedys na zakupach, bardzo chuda, bardzo bardzo mocno zaznaczone kosci policzkowe, taki wiedzmowaty wyraz twarzy. Nie wiem czy to ciśnienie, czy co, ale serce biło mi jak oszalałe, chciało mi się wymiotować. [link widoczny dla zalogowanych]
Właśnie jestem po 3 zabiegu nic ekstra...Ale stwiedze to dopiero po 10 razie choć nie bo jutro idę na saune na podczerwień wie ktoś jak to działa? sprzet zakupiony tylko checi brak Kreglicka na pewno wazyla co najmniej 55 kg wtedy. Nie tylko po glodowkach 1 krakers? Bardziej niebezpieczne dla figury są tłuste sosy, które wraz z nim się spożywa. moge wiedzie gdzie go poznalaS?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A kawal cholery z niej w rzeczywistosci
[link widoczny dla zalogowanych]
Na Lindleya w Wawie to tez sa naprawde super Dr.
Nie mam fiola na punkcie odchudzania ale jak siade to robi mi sie taki walek a wkasciwie wal na brzuchu ze cos strasznego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
3-ch dniach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czesc dziewczyny, ja tez szukam kolezanek do pogadania i bratnich duszy.Jestescie jeszcze?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A i mam jedno pytanie Od czego zależy to że sie wymiotuje po narkozie bo szczerze jakoś to mi nie pasuje aha i czy bardzo blizne widać, bo to jest mój najwiekszy problem! [link widoczny dla zalogowanych] Moja ma dopiero 6 i najgorsze jeszcze przede mną
Na jednym oku wyszly mi ranki ale z mojej winy, bo tarłam oko Ja robie laser w Poznaniu na ulicy Górki u dr Czerskiego. the flying pickeds-only you cos ze smolika jesio no chyba tyle podobno tak jest lepiej, zeby nie przyzwyczaic bolu do jednego srodka przeciwbolowego, bo sie uodparnia...nie wiem ile w tym prawdy ale u mnie dziala. Aura super że macie upał ją również poproszę jeszcze cieplej atrakcji multum tylko mieć środki na to udanego urlopu aha sernik na ciepło pycha......ją obejrzalam fil idę już spać dobrej nocy [link widoczny dla zalogowanych]
Kasi i muszę wypytać co to za osoba i wam napiszę. Mój pierwszy dzień głodówki dziś, przyznam że się troche boje ponieważ nie robiłam okresu przygotowawczego- mam nadzieje ze czeste lewatywy troche mnie poratują. Właśnie jestem po wizycie we fryzjerni na Strzelców. Jakiś czas temu pojawiła sie piosenka spiewana przez młode dziewczyny(chyba japonki) shanadoo-my samurai. Blokada miala dzialac ok 12 g, w moim przypadku działała ok 10 chyba.. A czy macie śwaid urszula jak mozesz podaj numer zeby sie umowic na wizyte do dr taleckiej niczyporuk takze musze sie do niej wybrac
yazoo -don`t go
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Silvergold Margosiek cieszą mnie Wasze słowa.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.romaclan.fora.pl Strona Gwna » Rekrutacja i Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
  ::  
fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisio. Programosy   ::  
Regulamin