www.romaclan.fora.pl
Forum klanu Roma (klan do M&B Warband)
FAQ  ::  Szukaj  ::  U┐ytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci  ::  Zaloguj


dostanie za darmo od socjalu.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.romaclan.fora.pl Strona G│ˇwna » Rekrutacja i Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 755
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 10:01, 09 Kwi 2014    Temat postu: dostanie za darmo od socjalu.

poszedlem do lekarza, dali mi krem...i po 3 dniach pozbylem sie dziadostwa...
[link widoczny dla zalogowanych]
albo koszulke z napisem POLSKA i np smycz taka sama
ten topik i tak nic nie zmieni- kobiety nadal z zazdroscia wpatrywac sie beda w obrobione komputerowo zdjecie pieknych kobiet (czy moze bardziej piekne zdjecia kobiet) i nadal beda z zawiscia krytykowac kazdy odnaleziony skrupulatnie-badz tez wymyslony- mankament ich urody.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://www.abhishek.fora.pl/abhishek-opinie,2/,1448.html#1648]?????? [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

B┼é─ůd, problem mam od ponad roku. [link widoczny dla zalogowanych] ale mog┼éo to tez by─ç spowodowane tym i┼╝ mam teraz ci─Özkie kobiece dni.
gratuluje Electric Light Orchestra Ticket to the moon ogl─ůda┼éam program o niej i Nicku. ani miedzy cwiczeniami, ani miedzy seriami ani tym bardziej miedzy poszczegolnymi dniami!!! Mam nadzieje ze kiedys spotkam chlopaka kt├│rego pokocham ze wzajemnoscia i ze nie bedzie to mi┼éosc zakazana. [link widoczny dla zalogowanych]
By┼éam u r├│┼╝nych lekarzy i konkretnej diagnozy jeszcze nie mam, ale podejrzenie o cie┼Ťni─Ö nadgarstka (wkr├│tce badanie), od kr─Ögos┼éupa szyjnego - zalecone ─çwiczenia na razie nie skutkuj─ů, a zabiegi rehabilitacyjne (te┼╝ z Ketonalem) po zako┼äczeniu s─ů bez efektu. Witam wszystkich i zapraszam do dalszych wypowiedzi. Mo┼╝e nawet zaczne si─Ö ogl─ůda─ç za ksi─ů┼╝k─ů kt├│ra by┼éa tu wymieniana. I ja nie mam pojecia, jak mam rozkrecic zabawe! Z g├│ry dzi─Ökuje za pomoc! tragedia. Biale dodatki do zielonego ubrania sa dla mne obciachowe, sorry.
[link widoczny dla zalogowanych]
fajny sklep z butami
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy oni sa przekonuj─ůcy?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a co o kerastase myslicie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale pisze tu odnosnie salonu VICI.
chyba jestem ufoludkiem 58 kg 175 cm 59 w pasie a mo┼╝e mam omamy albo mi kto centymetr zepsul no sama juz nie wiem i wypraszam sobie komentarze ze mam d**e jak szafa na swoje usprawiedliwienie tylko tyle ze podobno mam ciezkie kosci ale o tym chyba nikt tu nie pomyslal
5 min.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
przy tobie nie mogepoprostu byc sobie tak poprostu naturalna
Witam.Ja mam 11 lat i mam tak samo nie wiem co to moze znaczec.Jeszcze nie miałam okresu ale mama mówim ze to zapalenie jajnika i ze pójdziemy do lekarza...Nie wiem co to moze znaczec
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nr konta: [link widoczny dla zalogowanych] Rano jak wsta┼éam to mnie tak brzuch bola┼é bo si─Ö denerwowa┼éam jak on zobaczy tego kurczaka i czy w og├│le da si─Ö co┼Ť z tym zrobi─ç.
potem przesz┼éam na 1000 kcal i nadal chud┼éam wiec chyba jednak nie do ko┼äca co niekt├│rzy tutaj maj─ů racje... Brodzik - brzydal jest mnostwo zadowod ktore nie sa rozwijajace... m├│j 11 dzie┼ä potem zrobil opatrunek kazal jak najmniej chodzic i wypisal zwolnienie z wfu na miesiac i nie mam tydzien chodzic do szkoly. [link widoczny dla zalogowanych]
Dlaczego lekarz nie powie o takich rzeczach? Nawet sen mi sie snil ze bola mnie zeby. Czy kto┼Ť te┼╝ mia┼é lub ma robione to t─ů metod─ů? co o tym myslicie? Witam widz─Ö ┼╝e MYS┼üOWICE wr├│ci┼éy na forum s┼éysza┼éem ┼╝e po kilkunastu miesi─Öcach robienia plan├│w i ratowania szefostwu pupy nie zrobili┼Ťcie planu i waszemu szefowi(szef wszystkich szef├│w) hemoroidy wr├│ci┼éy... Hej dziewczyny, ja mam 30 lat i jestem ze ┼Üwidnicy. 164-165
[link widoczny dla zalogowanych]
ale to jakies dziwadla wychodza:/
Ja wzie┼éam sie na spos├│b i nosze bluzeczki z dekoldem nawet du┼╝ym unikam tych pod szyj─Ö i golf├│w- optycznie powiekszaj─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

1 lub 2 - puszki pomidor├│w (mog─ů by─ç ┼Ťwie┼╝e)
[link widoczny dla zalogowanych]
Obsluga bardzo zle wykwalifikowana, brak kilamtyzacji (popsula sie), i brak autokaru (bo byl wypadek...)w Londynie ktory mial nas zawiesc do Manhcesteru - przesiadki sa zawsze. Przestrzegam przed snobizmem, tandetnym wykonaniem.
[link widoczny dla zalogowanych]
dwucentymetrowa blizna mozna sie tak samo przejmowac jak 24 centymetrowa niewielka blizna tez wyglada bardzo nieestetycznie, szczegolnie teraz w lecie - na opalonym ciele...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
b─ůd┼║ wykonywaniem powtarzaj─ůcych si─Ö czynno┼Ťci - obs┼éuga komputera za pomoc─ů myszy i klawiatury, granie na gitarze, praca narz─Ödziami r─Öcznymi.
zycze powodzenia i duzo zdrowia,..

ja jutro zaczynam, chce troche zrzucic (ok.6kg), mam nadzieje, ze bede dobrze znosic LiDe [link widoczny dla zalogowanych] ┼╝e infantylizm przemawia za tym kolorem
a wiec jeszcze komp mi nie dzia┼é wiec jak go zrobia na dniach odp na gg... Znam niestety tylko 3 (onet, interia i wp). nigdy nie chcialam miec z nimi doczynienia. P├│┼║niej rozmowa z lekarzem. Stylizacja pinak energetyzuj─ůca i fluid loki na dopingu. [link widoczny dla zalogowanych]
W┼éa┼Ťciwie, sam jako m─Öszczyzna nie ucz─Öszczam po knajpach. Dzie┼ä dobry!! mo┼╝na te┼╝ doda─ç troszk─Ö orzeszk├│w ziemnych Ime, to daj Mani buziaka...............!! \Co mi zrobisz jak mnie z┼éapiesz?\ Polecam Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] Przy ulicy m┼éynarskiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
pierwszy raz uzylam go na jeden ze stron kulinarnych
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Szyde┼ékiem podwa┼╝y┼éem wro┼Ťni─Öty paznokie─ç i odgi─ů┼éem go do g├│ry, po czym obci─ů┼éem c─ů┼╝kami ten wredny zadzior tak, ┼╝eby ju┼╝ mi nie przeszkadza┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja mam taki rozmiar( NIESTETY) jak Ty zanim schud┼éa┼Ť;( mam problem ┼╝eby kupi─ç poz─ůdny biustonosz, ze nie wsppomn─Ö ┼╝e musz─Ö na nie wyda─ç fortun─Ö;(
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wejde jeszcze potem na chwilke, ale juz teraz skladam wam zyczenia :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy ─çwicz─ůc na orbitreku jednocze┼Ťnie stosowa┼éa┼Ť jak─ů┼Ť diet─Ö ┼╝e tak ┼éadnie schud┼éa┼Ť?
[link widoczny dla zalogowanych]

Chcia┼éa bym mie─ç s powrotem sw├│j naturalny kolor ciemny br─ůz lecz nie wiem jakiej farby u┼╝y─ç.. [link widoczny dla zalogowanych] statystyki m├│wi─ů, ┼╝e w przypadku NIELECZONEJ toksoplazmozy u ci─Ö┼╝arnej zara┼╝enie p┼éodu skutkuj─ůce mniejszymi lub wi─Ökszymi wadami p┼éodu a czasem jego ┼Ťmieci─ů wyst─Öpuje w ok.
Witam wszystkich, czy spotkanie sie odbylo?hmm cisza na topiku az strach wzbiera a moze sa jakies sposoby zeby oczyscic organizm od wewnatrz (chodzi mi przede wszystkim o cere) a nie schudn─ůc?? Akceptowa─ç siebie to jedno, a czuc poci─ůg do w┼éasnej osoby to insza inszo┼Ť─ç. zuzu te┼╝ bym chcia┼éa ju┼╝... Pozdrawiam wszystkich! [link widoczny dla zalogowanych]
Wcze┼Ťniej znalaz┼éem kilka przyk┼éadowych pyta┼ä jakie s─ů zadawane ( [link widoczny dla zalogowanych] ifikacyjna-pytania-rekrutacyjne/ ) . Trzeba miec silna wole i walke oraz motywacje , aby nie popasc tak jak ja z jednej skrajnosci w druga. Ja dzi┼Ť wybieram sie na konsultacje, i zastanwiam sie jak wygladaja usta jak preparat sie wch┼éonie czy trzeba ju┼╝ uzupe┼énia─ç czy wracaj─ů do normy. Bejbi Po drugie w WB kupisz wszystko, oczywi┼Ťcie zale┼╝y w jakim mieszcie zamieszkasz ale np u mnie s─ů polskie sklepy. A jak wygladala wizyta opowiem wieczorem. Pozdrawam wszystkie dziewczyny na diecie
Buziaki dla kazdej z osobna
[link widoczny dla zalogowanych]
B┼é─ůd ten niestety pope┼énia bardzo wiele os├│b.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Widze ze podobnie jak ja myszkujesz w nadziei na cos co nam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.romaclan.fora.pl Strona G│ˇwna » Rekrutacja i Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
  ::  
fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisio│. Programosy   ::  
Regulamin