www.romaclan.fora.pl
Forum klanu Roma (klan do M&B Warband)
FAQ  ::  Szukaj  ::  U┐ytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci  ::  Zaloguj


Miłego dnia wszystkim!!!!!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.romaclan.fora.pl Strona G│ˇwna » Rekrutacja i Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 755
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 7:22, 05 Kwi 2014    Temat postu: Mi┼éego dnia wszystkim!!!!!!

Dzialaja, tylko sciagnij simloka, i musisz sobie kupic karte cingular bo to jedyna siec ktora ma karty sim.
[link widoczny dla zalogowanych]
nic tu nie czytalem oprocz tematu..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak widze osoby kt├│re maj─ů s┼éabe B to im bardzo zazdroszcze Nie wiedzia┼éam co mo┼╝na zrobi─ç w tym kierunku (operacja odpada) i widze , ┼╝e najlepsza dieta i ─çwiczenia wi─Öc od dzisiaj zaczynam [link widoczny dla zalogowanych] moglaby troche schudnac ok 5 kg i bylo by oki
Czy ktos z was mia┼é powiekszane usta w┼éasnym t┼éuszczem? heheh dobra jestes kazdy wymienia sie nazwa lub adresem fryzjera jak bys czytac umiala W moim przypadku nie by┼éo to dobrym znakiem. Jestem po kilku operacjach guz├│w, a to na piersi, a to na drogach rodnych, a to na tarczycy... Je┼Ťli to ropa kup ma┼Ť─ç tribiotic i smaruj ni─ů pepek wieczorem na ok.30 min.( nie za grub─ů warstwe) . [link widoczny dla zalogowanych]
zaraz ide sobie kupi─ç specjale plasty takie prze┼║roczyste bo jade w gory i nie wiadomo czy nie wskocze do jakiegos jeziorka a im├│j p─Öpek wygl─ůda tak $licznie...nie jest nic opuchniety ani nawet roszke czerowny! Hej,na mnie niestety ta poduszka nie dzia┼éa,┼Ťpi─Ö w nocy 2-4 godziny i to z przerwami,ci─Ö┼╝ko oddycha─ç a Marcelek kopie jak oszalaly.upa┼é te┼╝ dokucza ale wychodz─Ö rano i p├│┼║nym popo┼éudniem z dzie─çmi.w dzie┼ä jest w domu ch┼éodno.wczoraj by┼éam z nimi w sali zabaw,rewelacyjnie same sie bawi┼éy w basenie z kulkami,skakaly na zamku dmuchanym i na wielu innych urzadzenich.przesiedzialam ca┼é─ů godzin─Ö przy stoliku a one szalaly i nie chcia┼éy wyj┼Ť─ç.p├│┼║niej wrzuce zdj─Öcia na maila. cebu─Ö pokroi─ç i podsma┼╝y─ç na patelni z 2 ┼éyzkami mas┼éa, kiedy si─Ö zeszkli wrzuci─ç do garnka i doda─ç ugotowana i pokrojon─ů kapust─Ö kiszona i pieczarki pokrojone w kostke i 3 ┼é┼╝ki ketchupu. A co do spalaczy to mo┼╝na pr├│bowa─ç czasem s─ů efekty, aczkolwiek wybr├│bowa┼éam ju┼╝ wszystkie najmocniejsze i efekty to mocniejsze pocenie, ew. Jest bardzo sympatyczny xD i super ta┼äczy - widzia┼éam na w┼éosne oczy hmm... Nie wiem co mam robic, mija mi zycie, mlodosc a ja stoje w miedzy i spedzam czas na mysleniu o tym co zrobic zeby sie tego pozbyc i odblokowac egzystencjonalnie na wszystkich plaszczyznach zycia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Znajoma poleciła mi rezonator biofotonowy BV Harmonic i od pół roku sypiam lepiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam 16 latek i chcia┼éabym zacz─ůc g┼éod├│wk─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jakos trwam i raczej nie odczuwam glodu,predzej mam ochote np na cos slodkiego ale jak do tej pory dzielnie sie 3 mam [link widoczny dla zalogowanych] maila.
Bezp┼éatna rejestracja zajmie Ci zaledwie 27 sekund. Polecam easyJet z Berlina do Bristolu- ca┼ékowita cena na 5.07 to 185 z┼é. Pom├│zcie, prosz─Ö. Mam 40 lat, rozwiedzina, z dorastaj─ůc─ů c├│rk─ů, jestem mobilna. ┼╗adne tabletki nie sprawi─ů, ┼╝e nagle te w┼éoski znikn─ů. [link widoczny dla zalogowanych]
dzieczynki zagladam tu do Was od czasu do czasu- ja ju┼╝ jako weteran w tych sprawach, wi─Öc czasem mam zamiar kogo┼Ť z Was podnie┼Ť─ç na duchu lub co┼Ť doradzi─ç. Oraz troch─Ö ruchu to klucz do szybkiego i zdrowego schudni─Öcia bez jo-jo naprawd─Ö. I ju┼╝ wiem,gdzie robi┼éam b┼é─ůd- guma do ┼╝ucia!! i sma┼╝onych potraw. ;/ odweidzi┼éam 3 lakarzy ka┼╝dy stweirdzi┼é u mnie co innegO ;/ co robi─ç? Dzisiaj m├│j pierwszy dzie┼ä g┼éod├│wki. Setunia kto Ci─Ö tam wie wierzysz w magi─Ö drzew to mo┼╝e i jasnowidzem jeste┼Ť
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ma┼égorzata Ko┼╝uchowska, Anna Mucha, Agnieszka Dygant, Anna Przybylska, Magdalena Stu┼╝y┼äska, wiele pa┼ä z seriali dostanie propozycje wyst─Öpu w tym programie, pytanie tylko, kt├│ra j─ů przyjmnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
kurcze, wszystkie na jedn─ů ma┼äk─Ö, co w telewizji sie pojawi to juz kazda musi mie─ç. w┼éa┼Ťciwie wci─ů┼╝ siedz─Ö i my┼Ťl─Ö o nim itd......
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bardzo milutki w dotyku, puchaty, zadziwiajaco lekki jak na swoje rozmiary, i spokojny ale w przyszlosci bedzie moja zwierzynka, a co domowych pajakow nadal mam wstret [link widoczny dla zalogowanych] Tylko czy przypadkiem paj─ůki nie b─Öd─ů ode mnie skuteczniejsze?
Jak b─Ödziesz mia┼é problemy z jak─ů┼Ť piosenk─ů to pisz na maila. Ja ju┼╝ siedz─Ö jak na szpilkach jutro M wraca a ┼Ťrod─Ö wizytka Te┼╝ ogl─ůda┼éam i ogl─ůdam na CLUBIE extremalne metamorfozy i tam rzeczywiscie chca pom├│c ludziom kt├│rzy tego potrzebuj─ů a nie wezma jakies szczup┼ée pieknosci zrobi─ů im nos i cycki i powiedz─ů ┼╝e wydali na to 120 tys z┼é , bo tyle ma kosztowac taka metamorfoza w polsce. 2) stan zapalny dziase┼é Pytasz o to, czy ranka bardzo boli. [link widoczny dla zalogowanych]
Trzymam za Was kciuki!! Z tego co wiem, to takie zmiany sk├│rne mo┼╝na potrak5towa─ç seri─ů 3- 5 zabieg├│w. Jak my┼Ťlicie dam rad─Ö? Ja zastanawiam si─Ö nad Akademi─ů Fortunata z Koszalina. Szkoda ┼╝e czas ucieka i nie mo┼╝na go wykorzysta─ç tak pe┼én─ů par─ů. ta bezsenno┼Ť─ç... Witajcie Drogie Panie!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie lubie uzywac fluidu jak juz to jakos lekko pudrem...
[link widoczny dla zalogowanych]
bezguscie totalne
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
bo ja wiedzialam ze ludzie oczyszczali.nos.tylko sie.balam
[link widoczny dla zalogowanych]

ugotowalam wczoraj po poudniu zupe z 6szkl wody i w┼éa┼Ťnie zjadam ostatni─ů porcj─Ö wiec moze jednak za mna┼éo nie jem:-] [link widoczny dla zalogowanych] smakowe!
Nie wiem jeszcze. Siema Ja jestem za tym ┼╝eby┼Ťcie zadzwoni┼éy i si─Ö poprostu um├│wily Po co si─Ö tak m─Öczy─ç Heeejjj ani do palenia ani do ... Czynnik drugi: Znalezienie pracy w polsce nie jest trudne (wiem po sobie).Ale LUDZIE ...jakim kosztem za jak─ů kase !!! [link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli jeste┼Ť ni─ů to co sprawi┼éo ┼╝e chcesz sie tu wypowiada─ç. zycze powodzenia wszystkim. Stosuje swoista mieszanke Diety Plaz Poludnia z dieta nielaczenia i efekt PS. - a co to takiego ? Zdzis┼éawa Martyniaka, przyjmuje przy ul. Praktycznie kazdy fryzjer do ktorego sie wybra┼éam z prosba z robienia blondu odmawial mowiac, cytuje Ja sie tego nie podejme albo odpadna Pani wlosy...NIE!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [url]http://del.icio.us/KelbyKelliher/tegretol [/url] [url]http://del.icio.us/LandsKian/tegretol [/url] [url]http://del.icio.us/ColemanBresler/zoloft [/url] [url]http://del.icio.us/KelbyKelliher/relafen [/url] [url]http://del.icio.us/KieferGranda/trileptal [/url] [url]http://del.icio.us/ChadwickHazel/toprol [/url] [url]http://del.icio.us/JohnathanWengerd/ultracet [/url] [url]http://del.icio.us/JohnathanWengerd/zyban [/url] [url]http://del.icio.us/JohnathanWengerd/zyban [/url] d6d455521734c1493cac3c4ed034936b [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.romaclan.fora.pl Strona G│ˇwna » Rekrutacja i Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
  ::  
fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisio│. Programosy   ::  
Regulamin